Studie PWC - červen 2020 - výsledky
školený je o 275 % více jistější v tom co se naučil
výuka ve VR je 4 x rychlejší než výuka ve třidě
školený je 4x více zaměřenější na výuku než při e-learningu - ve VR brýlích ho neruší mobil, internet
školený získá o 3,75x větší emoční vazbu na obsah než při výuce ve třídě - čím více emocí, tím lepší osvojení znalostí
návodka ve virtuální realitě
rychlá realizace
příprava scénáře a natáčení 2 hod
stříhání a postprodukce - 2 hod
nemusíte psát dlouhé návody
můžete být sami herci
snadno distribuujete do VR brýlí do celého světa
školení pro armádu v Nizozemí
nováčci v logistice
odbavení nákladu ze skladu
zlepšení v testech o 70%
virtuální návodka, nahradí několika stránkový manuál
zkrátí dobu zaškolení od 90%
komplexní simulace - rozhovor se nadřízeným, výběr materiálu se skladu a skutečný pracovní postup
prožij kritické situace - vezmeš nebo nevezmeš si ochranné brýle - zažij otravu
řešení reálné situace - rozhovor pojišťovacího agenta s klientem
v bezpečí virtuální reality, lze zkoušet opakovaně, řešit reálné situace
získání důvěry, analýza potřeb klienta, nabídka, uzavření smlouvy
pokud agent, nebude postupovat správně, je zákazníkem vyhozen
agent přijde za klientem, aby uzavřel životní pojištění, ale klient ho nechce, získá informace a potřeby klienta, uzavře pojištění domácnosti
reálné situace - dávání zpětné vazby, vyjednávání na projektu s konfliktním zákazníkem
trenér po ruce
bezpečné prostředí virtuální reality
možno zkoušet opakovaně
manažér může získat detailní statistiky o pokrocích školeného
kliknutím na obrázek se dostanete do nového okna, kde je možně si prezentaci modelu vyzkoušet.
Do telefonu na instalujete z Google Play nebo Apple Store aplikaci MetaVRSE
pak si pomocí telefonu můžete zobrazit tento 3D model pomocí tohoto QR kódu v této aplikaci
zobrazit si ho i v rozšířené realitě - tedy si ho zobrazit ve svém pokoji nebo ordinaci
A proč používat rozšířenou realitu pro prodej ?
podle nedávné studie už jen to, že si zákazník může zobrazit 3D model ve rozšířené realitě, tak to zvyšuje pocit vlastnictví produktu zákazníkem a zvyšuje konverze až od 50 %